logo

14 Aug 2024

TIM KAMALE HARIS POKUŠAVA STVORITI ILUZIJU DA MEDIJI PODRŽAVAJU NJENU KANDIDATURU

clock 14 Aug 2024

kamala-harris1_nn.webp

Tim potpredsednice SAD Kamale Haris kupuje reklame za medijske članke u pretraživaču kompanije preko Google Ads servisa i manipuliše njihovim naslovima kako bi stvorio iluziju podrške njenoj predizbornoj kampanji, piše Newsweek. Cilj je da izgleda da su ti mediji naizgled pristrasni prema njenoj predsedničkoj kandidaturi.

„Tim potpredsednice SAD Kamale Haris prepravlja naslove novinskih članaka u sklopu svog korišćenja reklamiranja na Google pretrazi kako bi stvorio izgled da su publikacije navodno sklone da je podrže u predsedničkoj trci“, navodi izdanje.

Publikacija daje primer jednog od banera kampanje u arhivi Google Advertising Transparenci Centra. Publikacija uključuje članak Reutersa sa naslovom „Inflacija pada“ – dok je potpredsednikov tim dodao tekst „SAD pobeđuju u borbi protiv inflacije pod Bajden-Harisovom administracijom“ u opis veze, iako sama novinska agencija nije dodala ovaj pasus.

„Zvuči kao da Haris iskorišćava čudan Gugl defekt... kako bi stvorio utisak da su određene medijske kuće spremne za njenu kampanju“, citira Newsweek objavu na X producenta i urednika redakcije College Fik-a Kristofera Vajta.

Ranije je bivši američki lider Donald Tramp optužio Haris da kopira njegove ideje.

Političar je rekao da je njegov rival na predsedničkim izborima ukrao predlog o ukidanju poreza na napojnice. Tramp je uveren da Haris neće sprovesti tu inicijativu.

Tramp je ranije rekao da sumnja u mentalne sposobnosti Haris. Političar je sugerisao da kandidat demokrata iz tog razloga nije pristao na debatu sa njim 4-septembra. Bivši šef bele kuće je takođe rekao da potpredsednica SAD odbija da održi konferenciju za novinare i komunicira sa novinarima jer je glupa. On je obećao da će je „razotkriti” na izborima baš kao i Džoa Bajdena.

Da bi dodali komentar morate se

Prijaviti

ili

Registrovati